MAY28TH+SIISON=GIVEAWAY

UPDATE 12.11.2013: GIVEAWAY VÕITIS BRITCHICO BRITT JA KÕIK TEISED OSALEJAD SAAVAD MUIDE SOODUSKUPONGI MILLE PANEN TEILE MEILI :) AITÄH JA HURRAA!

GIVEAWAY IS OVER AND THE WINNER IS BRITCHICO BRITT, EVERYBODY WHO TOOK PART ARE GETING A DISCOUNT CODE ON THE MAIL, YAY!

Nii kui ma nägin, et Siison sheeris, et neil on nüüd May28th kellad olin ma sekundi pealt JESS seda on mul vaja! Ja uustuusa oprahina, mõtlesin et äkki oleks teistel ka vaja. Hind on Siisonis eriti söödav - 30€ kell. Aga sellegipoolest ei tee halba pidada üks ärajaotus.

Mida teha:
- Loo Siisoni konto
- Laigi või pinni oma lemmik May28th Siison valikust:  siison.ee/brandid/may28th.html
- Anna mulle ka kommentaarides teada, et asi vants ja kontaktiandmed säärased
- Tulev nädal saab keegi kellapoisi.

May28th is now in Estonia and were holding a giveaway with Siison online store, this one is Estonia based only, sorry guys! 



Minu lemmarid Siisoni valikust: