moohoho!

Ammu pole ma sheerinud oma teadmisi rotika shopingu valndkonnas ja selle vea parandan NÜÜD. Kui rahhi pole kolmekordsetes nullides raisata, ja aega pole ebayst soodsat hiina träni välja sorteerida, siis on abiks: moooh.storenvy.com Boom! Shipping on rahvusvaheliselt tasuta ja taustalt on tegu itaalia disaineritega kes tegutsevad hiinas. Seda ma ei tea kas nad kasutavad laps tööjõudu, varastavad disaine või saastavad loodust, aga mida sa tahad 30$ eest :(

Long time no sharing cheap ways to shop. Here I'ma fix dis. If you don't have your own stylist and 4 digit amount of numbers on your account, and you work too much to consider spending your days in filtering ebay, you might like this one. moooh.storenvy.com Boom! Worldwide free shipping and italian designer team at the front end, made in china tho. I don't know wether they use fair trade, don't harm nature or steal other peeps designs, but what do you want for 30$ :(



Muide isadepäev on jube lähedal, siit väike lillehabe selleks puhuks, ma sõidan reedel Rootsi kruiisile ja külmetan vahelduseks seal mitte siin. Kuradi sügis! Kruiis on ikka tore. Meisterdaks jänest, aga mul juba põder on ja kodu on crappi täis, kellel on ruumi kodus - meisterdage jänest.

Daddies day is walking towards us and here is a little flowery beard for that matter. I'm going on a cruise to Sweden on friday, gonna freeze there not here for a change. Brr! But cruise is cool either way. I would build this FIY bunny you see but I already have a moose and no spare space, so you do it! 

MAY28TH giveaway: