Riga Fashion Geek

Tegelt ma ei saanud minna sinna, sest pidin töötama ja Aljonõts kellega koos olime minekuvalmis pidi ka töötama ja kurb lugu sellega. Toolil sildikesega Uustuus istus kindlasti mingi läti muidusööja. Aga nats pilte saan ikka näidata.

I actually couldn't be on the spot, because I had to WORK and my date Aljona also had to so possibly a random person just sat on my pretty front row New Cool chair. But that doesn't mean that I didn't pick out my favourites from the press album! Here they go.

Katya Katya Shehurina SS14 www.shehurina.com

Sin on the beach SS14 www.facebook.com/SinontheBeach



MAREUNROLS ss14 www.mareunrols.com/

Muide Disaini ja arhitektuuri galeriis / Lastemaailma majas on David LaChapelle näitus, mingem kaema.
When in Tallinn go and see David LaChapelle exhibition at the architecture and design gallery!