arvida-ajakirjandus-reklaam-muss

msn Helene: Nägid kui ekstrasisukas uus uustuus on?
msn Madis: Egopost :)

 Nii palju juhtub asju et raske sõnadesse panna. Mind saab veits lugeda 13 mai ekspressist arvida teemal, siis mai annestiilist natuke rohkem ja siis Lugemisaasta konverentsile lähen rääkima 21'sel mail, laulma samal laval mahavokiga 22'l, suvebuduaaris suutsin välja leiutada nõu selleks kuidas suvel riides käia kuigi ise käin nigu kalts ringi, meie uus fizzi klipp on telekasse jõudnud liisi kostüümidega, hholland gruupi särgid said pmtselt otsa, karu andis ja müüs välja oma raamatu mille treileri idee taga sai oldud, tallinn dollsi kadrioru catwalkil kõlas pakike, cosmo iluauhindadel sai punase kalamarjaga saia, käisime annega debüütlikult plaate keerutamas tartus, ilm on vist esimest ja viimast korda selle hooaja jooksul kena ja üks mu hea sõbranna läks mehest lahku ja nüüd on tal rohkem minu jaoks aega ja siis teine tuleb taiwanist varsti koju tagasi. Ehksiis üle kivide ja kändude on elu siiski (l)ill.

Mõistuküsimus - kes tuli sellise kontseptsiooniga enne välja kas Liisi Eesmaa või Fred Butler äh? Ma ei tea mida loosida vastanute vahel, aga mingi lõbusa asja saadaks postiga kingiks, sest ma olen hull ja mulle meeldib üllatusi teha je.

ps. Ma eiole kunagi olnud mingi abiellujatüüp, võibolla sellepärast et enamus elust olen püüdnud olla reeglite vastane mingi rebel jee ma kodustan endale ahvid ja lähen hiina elama tüüp. Aga mingi sellistele pulma-lehtedele olen viimasel ajal sattunud et no mida te näitate nii nunnusti neid asju! Vanatüdruku tunne tuleb peale. http://www.utterlyengaged.com