Boy its coming

Lõppudelõpuks jõuab 11 mail Eestisse Arvida Bystrom. Täiesti kreisisid saatuseteidpidi. Kunagi kirjutasin ma tema fotodest ja blogist http://uustuus.blogspot.com/2009/05/boy-it.html sellise minipostitusena ja olin leidnud ta fffoundi kaudu ja siis minu kaudu leidis ta Kiwa ja lausa päriselus ja siis ta tulebki siia ja ma saan isegi abiks olla orgunnimisel. Seega kõik on väga oodatud seda uudist levitama ja tulema avamisele Hellemanni torni 11 mai kell 18 või siis pärast näitust külastama sealsamas. HURRAA! FB event ka.
 Ja siis paluti veel kirjutada minupoolt väike kirjeldus et miks mulle need tööd meeldivad ja siis pasten siia ka üldist juttu sest piff on Vice-le pildistanud ja Modernistale ja noh, blogimaailmast kõvasti edasi läinud.
Emma pildid on sellised, et neid vaadates tunnen ma et tahaks jubedalt olla tema. Ta tundub nii huvitav ja ilus ja seks ja hull ja vaba. Samas jällegi nagu kõik lõngused tundub ta kuidagi pealiskaudne olles tuhat inimest ühes persoonis tundes vajadust jäädvustada ennast lindile uuesti ja uuesti. Aga temas on midagi erilist mingi erootiline lolitalik karisma mis istub fotode sisse. Ja ta vist teab seda ise ka. Kui Emma elaks Eestis, siis kõik teaks kes ta on, kõik jälgiks tema fototegemisi ja vestlustesse tuleks niimõnelgi õhtul sisse "aa see on see tüdruk kes pildistab ennast jajaa". Eks meil ole ka selliseid, aga see millist elukvaliteeti suudab just Emma jäädvustada on ikka päris lummav. Rootsi on ju tegelikult Eestile päris lähedal, sa võid saada Emmaga sõbraks ja trashida temapool ja näha heaoluühiskonna halbu lapsi ja roomata nende vanemate korterite põrandatel ja jääda mõnele Emma fotole. Täpselt nii naiivset maailma on mul vahetevahel vaja. 

Emma Arvida tutvustab ennast ise:
Alustasin pildistamisega kui olin väga noor, tõsisemalt hakkasin tegelema sellega 14-aastasena. Fotoblogi http://arvidabystrom.blogspot.com/ (rohkem pilte http://www.flickr.com/photos/arvidabystrom/ ) alustasin 2008 ja juba mõni kuu hiljem sattusin VICE ajakirja. Olen pildistanud sõltumatutele ajakirjadele ja praegu töötan fotograafina kirjastusele MODERNISTA. Arvan, et teen pilte leidmaks midagi olemuslikku elu kohta. Püüan otsida seda mis jääb varju ja eelkõige tahan leida iseennast.



Etsiis kohale ujub ka Arvida ise : ))


Agaaaaaa veel käisin eile õhtul Tallinn Dollsi ja veel teiste brändide sellel moesou asjal Kadrioru muuseumis, ja väga okei oli. Üks taustalugudest oli Pakike ma hakkasin kohe pabistama maiteamiks, istusin lolli näoga suu kõrvuni ja värisesin. Normal. Aga väga muhe oli ja õige oleks mainida, et selliseid moesou vaatamis mitte erki ega kuldnõela raames evente võiks täiega rohkem olla. Pildil lemmikkleit 1400 eeki.

Ja reedel mängime Annega kuskil tubakatehases võimaiteakus Tartus muusikat, sisse lastakse ainult naisi ja nimekatest nimedest esineb QueeNnaive. Arvatavasti saab üks kreisiveisi kogemus olema. Mul juba loovalik enamvähem tehtud 80-ndate Whitneyt ja La Rouxi ja Reginat ja ikka imal nagu ikka, ostan ilusti failid ära ja toetan lemmikuid jee. Muusikapiraatlus on sitakatele.