ykikakikomminommi

LOOS ON LOOSITUD! Särgi võitis Anni! Ja ta saabki Anni särgi jeee! Täitsa suvaliselt klõpsates läks nii, aga kuna nüüd osavõtt nii suur oli, siis ma püüan tulevikus veel mingeid lahedadi asju hankida mida loosida, äkki mõni pood tahab sponsordada ja asju anda oleks khuul : )
Anni said...Anni oma ikke, nimekaim ja puha, seda kannaks uhkusega! (kas mulle tundub või tegin ma ka nüüd väikese riimi? )
VÕTA SIIS ÜHENDUST uustuus gmaili
• • • • •

Foto: Sadu-Triste Juurikas, modell: Kersti Pedanik, kunstnik: Volli (Abjasalust)


Reede'sse solarises lähme neljabal Häliga väljapanekut teostama, sealt saab siis neid alates reede sünnipäevast kätte ja NuNordikusse vabakal viin esmaspäeval portsu. Portsud tulevad väga piiratud,  suurused meeste M ja L'id mis siis meestele niisama kenad ja naistele kui minikleidid. Kui ei leia mida tarvis võib alati kirjutada ka, äkki saab veel juurde, kuigi masstootmine on kindlasti EI.
 • • • • •
A meeste sügissoovitused tulid menstylis, Paul Smith on nagu ikka nõnda et, "Tere, mis kell on? Väike kohvi?" + minu huvide sekka lisandus nüüd Spurr kellega on on nagu et, "Noooo tere jah, ega ma ei tee täna midagi, ma ei tee üldse kunagi midagi.. vist oi piinlik."