veelveelveeeel

Enam ei mäleta kuidas aga sattusin mingile siuksele poele nagu Dear Creatures, mille just sügisvärgid on nagu eeeeeriiiiitiiii mõnusalt piltidele pandud. Väga Duffy-jne-tuus.





Ja kuna inimeste mõtted ruumis lendlevad peadest väljaspool ja jõuavad teineteiseni peade sisse ronides ja ma omakorda olen kaagutand et tänapäeva eesti moejoonis sakib täiega, siis nüüd peaks kaagutama omakorda sellest, et 3'ndal novembril 18.00 avamine - Eestis esmakordselt uue generatsiooni moejoonistuste näitus pealkirjaga "Uus Eesti Moejoonistus" (ongi siuke pealkiri v). Näitus toimub ajavahemikus 3.- 14. november,  Disainigaleriis Tallinnas, Pärnu mnt. 6. Kuraatorid on Kätlin Kaljuvee ja Marju Tammik. Etsiis saab välja tsekkida misvärk toimub. Tiiserpilti ka.

Muust elustolust seda, et 13 novemberi õhtu kinni! Sest ma hakkan laulma Odessa Popil. Jeesjees, kreiziness deyn eksole. Aga sellest täpsemalt siis vastaval kuul. http://www.myspace.com/dantonina

Teine jutlus on see et ma tegin omale juuksekärbet ning liigne passimine arvutiees viis mind prillihankeni. Prillid pärinevad säästu-prillipoest, maksid allahindlusega 75 eeki ning sündisid nad vanaemade-letis, müüad vaatasid mind kui vaest maitsetut debiili, ma vaatasin samal pilgul vastu :* Prillide sisse on kirjutatud Feel Good. hahaha