OUHAIOOO

Heheee
Markko kirjutas et läheb taaskoord tööle rattaga. Kuigi saasta eksole lendab silma- ja sokiauku igast maailmakaarest. Ja et vahepeal Kona pidi tegema mingit rattavihmaülikonda. Ja siis ma tahtsin midagi vaimukat pilti vastu öelda ja googeldasin rainy day suit. Ja leidsin hoopis mingi saidi kus on päris tuusad meestekad riiete setid. Ja siis sattusin siuksele asjale peale nagu ACL.
A Continuous Lean räägib asjadest. Usa asjadest, ilusatest asjadest, hästi disainitud värkidest ja igast muust staffist. Vahest isegi inimestest ja ideedest. Niilihtne ongi. Rohkem head kui halba. ACL'i teeb Michael Williams Ohiost. (proovi hääldada OUHAIOOO, laavin usa osade hääldamist, massatsuuseeets, teks's, älbäma jne). Enihau Michael elab NYCis on a factory floor of Paul+Williams. Lala!



Aga üleeile ma mõtsin et kmon ma eipane veel elusees talvejakki mu keha peab lihtsalt harjuma selle külmusega, sest muidu mida ma talvel peale hakkan daa. Ja täna panin täiega sooja gigantse mantli ja niiiiiii heaaa oli jalutada tööle. See lihtsalt blokkis tuule ära ja ma olin nagu..mmm mantel. I love you.