Mia Farrowtuus

See eiole üldse veider tegelt et alati kui on mingi kuuekümnendate androgüünse tsiki teema, siis marsib eespool Twiggy ning Edie ja Mia longivad kuskil guugli avarustest talle sappa järgi. Aga Mia Farrow oli kuidagi niipalju sügavama ja spuukima välimusega, eriti nüüd kui mul ka eiole juukseid, siis ma väärtustan teda kohe eriti HAHAHA :P


Enihau siuke fännwall on mul guugeldatud. Erinevad tuusad fotograafid on pildistand tuusa piffi ala 50 aastat tagasi ja kuna lehtedel kust pildid tulid pole ka nimesid mainitud ei saa ka mina neid mainida ja lähen vangi. Aga mainin ära et ma olen pööbel ja alles hakkan varsti vaatama Rosemary’s Baby filmi millalgi.

Õues paistab päike kuid näruselt külm on. Teisipäeval seisab ees kohting raamatu kirjastajaga. Aga veel ei ütle miks! Hühühühüüü!
Käisin eile vaatamas improteatrit, rämenaljakas on ja soovitan, mitte aint sellepärast et mul seal sõbrakesed näitlevad eks. Kahjuks on nende logo ja veebikujundus ja reklaamklipp sellised, et never eiläheks midagi vaatama ja nii piinlik on et appiapppiii, aga sisu loeb! http://improteater.ee/

Ma unustasin võilevad tööle kaasa teha ja nälgin nüüd lõunani välja, see ongi mu ilu sadadus.