My name is Optimus Prime!

Roomasin õue kus ootas mind suits ambus Dimakene Gerasimovikene ja tegi minust pilti ja pani kirja kust ja mis mul seljas on, aka tulemas on üks korralik täislaks kodune look'ide www.vaatamind.ee sait igast kammajaaga. Mismõttes tuhat aastat tagasi tegin ma samanimelist saadet mis just hetkel korduses on (OMG) a nu uhkusega tuleb suhtuda oma mineviku tegudesse, ma ikka arvasin siis et ullult tuus on. Enivei, vaatab mis sellest visullisaidist saab.

Muidu on see värk, et egas me niisama klemmudega autoga sõites kõikidele rekkadele järgi ei karju transformerid transformerid. Megaodavad transformerite mansetikaaad!! AAA!! Lisalt erituus, üks käsi on autobot ja teine decepticon. Ja mul on ilgelt po sellest et mingi öäöää see film on saast, sest mulle lisalt toimivad haiged superherod. Nii ongi mees ilma mansetinööbita on nagu naine ilma em. Midaiganesita.
Ofkoors valides nende nööpide vahel on väga võimalik leida mingi labane saastatükk, niiet behave behave sisestades ebay'sse märksõna cuff links.