uusjuus ja luphiatuus

Siukse blogi otsa sattusin nagu Luphia loves, ilgelt magus, mmmmaagus kuubis, väga mõnus brausida, a siis selgus et see on pood ka. Hinnad on poolkirved st isegi ebakirved mingi 600 eegi ringis niivisi. Che-che-check this out!
Ja nende kogu see kujunduspool ja logo ja asjad on ka nagu muhedad magusromantilised nomaitea, kus on Eestimaa kliendid kes ka juba mõistaks et naiste empaatiavõimel mängimine tooks korralikult tellimusi nee.


Aga tadadadaa ma pole enam plaatinablond, täiesti naturaalne hele kartul is back on track, esialgu harjumatu, kuid juba hetkel on tunda kuidas seda saab kombineerida miljonilkombil enamate kostüümidega.
Enihau ma hetkel gigapalju ei vatra sellest millega ja kuidas värvisin, sestap sellest saab teada AnnejaStiilis kui tuul juukseid ära ei vii.

Sünnipäev on ka läbi, pidu oli maailmatuus, nagu TUTUUUS. Nagu nii tuus.. Lihtsalt mega-aitäh klemmudele selle eest et nad üllatusena mu elutuppa sadasid ja ma trusparite väel seal seisin (süda). Kinkidega on usualasusual, maailmaraske on valida mulle asju, nagu maaaaailmaraske. Aga makeupstoori huuleläige-silmavärv-põsepuna segupotsikühespotsikus tundub väga khuul, korraga kogu lõust meigituks. höhöö.

Mart tuli nüüd külla hakkame mart&madisega rummima ja siis mutandile, homme on mu supersõbranna Anita pulmad, HURRAA!