tuusad ülikonnad ja KOL

Mul oli just paar päeva jutti räme palavik ja ma pole külmas õues käinud, kuid kevade-algus 'nshit plus see et reaalselt ei peagi vannitoas tuld sisse lülitama sest päike valgustab.. Blaablaa ühesõnaga tuli mingisugune postimise ind. Hurra!
Varsti peaks kirjutama moekatest interjöridest, sest lõpuks ometi on mu seksikas voodi in da haus. Aga seni kuni ma pole tuba ära koristanud, peaks kirjutama hoopis seksikatest tuleviku-meestest.
Jaaaa pildiiiid.


Esimene on siis Paul Smith. Ma ei oska midagi öelda lihtsalt. Vist ei peagi ütlema. Valge kõrgekrae võib vist välja tuua. Annab kogu värgile eriti Sean Connery Bond look'i.
Galutier paneb totally hullu, aga punaseid eriti kehasse ülikondi ja musti nahksõrmikuid ei saa mitte naudistada. Ja how about sügisel mütsi asemel kõigile mustad afroparukad. Sweet.
Ja siis Viktor Ja Rolf. Täiesti peeeeeees. See tundub nii õige nagu. Kogu kollektsioon ongi minu mees lihtsalt. Hüpertähtis - teisel pildil, litritega sokid! AAAA!

Aga mida mõtles Diesel Black Gold??? Mõtles et paneks parmu, lihtsalt tuhat asja kuhjaks üksteise otsa, et soojem oleks ja kaunistaks seda eriti rõveda kaabuga. Fakin pettumus. Bomzimood by Diesel.




Uustuusast veel et käimas on särgivõistlus, mis tegelt on korrumpeerunud sigade kampaania et oma särgilehele rohkem külastajaid saada. Aga eks ma Kings of Leonsi austajana ka ronisin selles osalema. Hääletamaaa!