liiga palju uut?

Varasemalt on leiud ja asjad juhtunud kuidagi hulga lineaarsemalt kui viimased kaks kuud. Kas lihtsalt mitte-midagi või kõik korraga.
Minu suur soov pildistada ilusaid inimesi on kulmineerunud sellega, et pilte on niii palju et ma ei suuda midagi valida.
Faak ma tahaks niipalju öelda, et tundub liiga palju.
Teen punktikeste kaupa.
Osalesin mingi aeg tagasi fotoshoodil ja nüüd lõpuks ilmusid need fotod Ekspressi Mimis valmis. Pildistas Ken Oja ja Rene Suurkaev, stiliseeris Anne Vetik. Brünett tsikk on Alisa. Muidu on väga khuul ja enamus meie mõlema seljas olevaid riideid on mu isiklikud, aga esimesel Lillakleidi shotil on mu kogu füüsiline olemus täielik saast.


Osalesin Liisa Kivi ja Liisi Eesmaa orgunnitud t-särgi näitusel mis on siiani Rotermannis avatud. Teemaks, kriis ja rohi selle vastu. Minu rohi on see, et tee sitast saia. Kuna ma sain tasuta valge särgi, siis tegingi sellest oma brändiga oma särgi. for free. Säh kriisi. + Madisele tegin ka särgi mis läks sinna ülesse, kriisi ajal tuleb ju ennast promoda (www.biit.me)


Leidsin ühe ilusa kella ja ägeda klemmi Hannes Grebin fiitserdan tema ilusaid käekellasid. Ta muidu teeb peamiselt ülepiiride lükkamisi ja on erakrodselt kõrgharitud ja on 28 aastane. Hurra talle!


Kuldnõela vaatamine on teinud pahuraks. Võitsid maailma kuivikuimad asjad mille ainus pluss on see, et kui mulle kirstu sellised selga pandaks, siis ma probably ärkaks üles et riided ümbervahetada.
A.. ja Viru keskuse peal rippuvad snööp nööpidest tööd on ekstrakhulid!