uus tuus Clubmaster?


Myfashionlife kirjutab, et wohoo maailma suurim uudis päikseprillimoes on see, et Wayfarersid on asendumas Clubmastersitega. Ehksiis tüüpilised bluusbrazersi prillid asenduvad tüüpiliste bluusbrasersikatega, ainult eeet ilma alumise osata. Oioioi. Kui põnev. Kas ma mitte ei öelnud et telligem omale fakin Buddy Holly prillid veel pool aastat tagasi? Ütlesin küllll. Ütlesin isegi kust osta saab odavalt. http://uustuus.blogspot.com/2008/09/prillid.html

Igastahes ma tavalised wayfarerid olen uustuusa nimistust juba maha kandnud. Võistlema jäävad Clubmastersid ja disainikad. Retro VS Vintage.Ma tean et okei enamus mehi eisaaks hiigel 70'ndate Dioridega ringi jalutada. Aga feigime nagu see oleks po. Et Clubmastersid või hooopiiiiis hiiglamaslikud vintage "designer" prillid (õde mulle just Indoneesiast tõi)? Hääletamaaaa.