vana tuus Rene Gruau


Kuidas 4 aastat kunstiülikooli said mööda mu külgi maha veereda või misiganes muud kunstitsemise kogemused. Aga aga, minu jaoks on uus ja tuus Rene Gruau keda tegelikult elavate nimekirjas pole juba 5 aastat. VVVvvveits idiootlik tunne on, aga samas hea ka, sest vahepeal oli nagu phhh kas ma olengi nii lame et jee Mucha ja Andy Warhol on kritseldamisiidolid forever.
Tegelikult kui ma nüüd googeldan korralikumalt siis ma olin ikka näinud mingeid Gruau asju varem, aga vist mitte just neid mis oleks piisavalt tähelepanu tekitanud.
Jah, lihtsad kerge joonega ideaalsete kompadega asjad on alati m-m-mmmwaa.

Aga mis on veeeel mega mega tuus, on see, et üks ehetetegemisneiu on uustuusa ettekannetest inspireerituna teinud omaenda ripsme-ehte. Give it up for Evely ja tema ehted!