Because who says cat ladies can't be mermaids, too?

Põrkasin kokku sellise isetegemis projekt merineitsi kiisuga ja arbuusi peidukoogiga. Nii haige. Tundub, et see suvi tuleb selline nali ära teha. Eile üleeile olid sellised TÖÖ šampus TÖÖ päevad. Hullult palju on teha ja hullult tore, et vahele saab lõõksida üritustel ja mõtteid tuulutada. Cosmopolitani iluauhinnad oli siis üks tore roosa rõõm ja Kaks Kokka resto avamine teine. Täitsa võin oma valiva pirtsaka ausõna anda, et snäkud Kahes Kokas olid väga ok ja vähemalt esialgu võib sinna julgelt maitsmisringile minna. Sõin mingit maistvat leivakese asja ja siis selgus, et see oli põdrake, siis ma pabistasin tükk aega, toidu maitse kohe muutus suus (mul on raskused metsloomade söömisega) enivei, siis võtsin ikka veel üha põdra jupi. Anna andeks sõbrake. Lisaks olen ökokunn ja tegin Hiiumaal korjatud nurmenukkudest teed! Stumbled upon this wonderful DIY cat-mermaid brooch and on this crazy watermelon cake idea. Seems there will be watermelon cakes done this summer! Yesterday and the day before have been filled with WORK a lil champagne and WORK routine. Designing my ass off on different projects and got to visit Cosmopolitan beauty gala and also Kaks Kokka restaurant opening. Must say, snacks at Kaks Kokka where really delish, I do not always praise food and I'm super picky, so you can take my word at least for now it's an absolutely nice place to eat in Tallinn. I accidentally ate some moose snacks, and they where so delish, but as soon as I found out that it was a moose the taste changed and I started to worry. I just don't like eating wild animals, not my thing to eat free spirits. But then I had another bite, so sorry dear moose buddy. Oh and I made some cowslip tea, such a  hippie.


Kaks Kokka:




Cosmo:



#cowsliptea


Ahjaa ja ma olin Pealtnägijas siin vahepeal. Ise pole veel üldse jõudnud vaadata, aga no kuna ma ise seda intekat andsin siis eks ma ise tean mis rääkisin. Mõtetega olin veits Hiiumaal juba ja mu karvane laps Kostja tegi ja kõik endast oleneva, et võttegrupp keskenduks tema ähkimisele mitte minu jutule :D Aga Piret on äärmiselt meeldiv inimene ja intervjueerija ja ma usun, et inimestele kes minuga veel reaalses elus pole sõbraks saanud on kindlasti põnev vaadata kuulata mida mas seal patran :)