Searching for them snowboots :(

Projekti Leevikese saab endale Karolin Sakk, teistel palun mitte kurvastada, sest olen varunud veelgi tuusasid leide ärajagamiseks!
Projekt Leevike jewelry giveaway is over and done and the winner is Karolin Sakk, stay tuned for the next free shit!

Mu Soreli saapad läksid täiega katki ja see pood kust ma nad sain vahepeal pankrotistus ja ma ei saa neid vahetada ega midagi. Nii, et talvesaapa otsing it is. Ja kogu selle googeldamise rütmis tulevad mu teele takistused kõige muu kui talvesaapa näol. Igast ABC-des ja asjades käisin ka, vähe sellest et seal talvesaapad varjavad end külmade saabaste vahel ja peab kogu poe läbi trampima ja kõik saapad seest läbi katsuma, on nad suht random koledad.

My Sorel boots got a hole in em and the shop where I bought them is bankrupt so I'm searching for new winter boots and instead of finding any winter boots I get stuck on all those awesome not so snow boots. Such fail I even visited local stores and well. Nothing. I don't want to freeze T_T


Jeffrey Campbell Nirvana boot and O-Quinn shoe love on karmaloop.com

Dr. Martens Quilting Bee on solestruck.com

Absolutely not winter boots on vaunte.com

refinery29 sügisehete lookbook kassidega on niisama tuus, olenemata ilmast, saabastest ja tagasi ilma juurde - sellest et ilmataat reaalselt aevastab ja sülitab mulle igal hommikul näkku.

refinery29 fall jewelry lookbook with cats is just plain awesome, no shitty weather and Thor literally spitting in my face every morning can change that.