DIY lovely pinecones from Whimzeecal

Naised köögis rääkisid, et pole üldse jõulutunnet peal. Ma ei tea mis mul viga on, võibolla ma tellin ise nii haigelt palju pakke omale, et mul ongi septembrist alates jõulutunne, aga nii on. Nii, et ma nüüd täiega suskan jõulutunnet siia ka. See tuleb Whimzeecal blogist mis on eriti nunnu ja mul on isegi kade olla veits.

I hear people are not getting any Christmas feeling nowadays and maybe it's too early or maybe it's just me ordering packages for myself like a crazy gift person, but I'm totally into christmas this season. And to get it going I shall share a wonderful DIY projekt from Whimzeecal blog. Check her out, so awesome I'm almost jelly!




Votushki. Sain Basaar appist heldurilt sellise ilusa paki eriti toredate märkmikutega ja sulasin üles, proovi veel mitte saada jõulutunnet siukeste asjadega. Mopsi häng oli pühapäeval, Kostja nautis täiega. Ise ärin samas Basaaris seda halli CTRL parkat. Kandke salle ja mütse ja jooge profülaktikaks sooja kummeli teed meega!

And in the meanwhile Kostja went to a pug party and enjoyed the hell out of it, I'm selling this grey CTRL parka on basaar app and got this lovely package from heldur with some handmade notebooks, sooo cuute, ofcourse I have the christmas feeling!