ärajagamine aka giveaway taas soolas

NB! POSTITUSE EDIT 26 Juuli 2012: VÕITJAD TEADA: http://uustuus.blogspot.com/2012/07/guccid-jagatud-nuud-ja-vannikama-ka.html

Dolce Vita parfümeeria kallab taas teid kullaga üle ja mul on ajutiselt nii palju Gucci asju, kui palju ma poleks isegi siis ette kujutanud, kui ma oleks ette kujutanud, et ma olen Donald Trump. Eriline tähelepanu siinkohal ka härradele-poistele-meestele-pruutidele.
Loosi läheb 5 aka VIIIIIIS asja.
1) meeste Gucci Guilty lõhn + aftershave
2) meeste Gucci Guilty lõhn + aftershave
3) Flora by Gucci naiste lõhn
4) Gucci kosmeetikakott minilõhnadega + Max Factori uustuus valgustpeegeldav ripsmetušš tulevikust, mis muudab silmavärvi sügavust
5) Gucci kosmeetikakott minilõhnadega + jällegi Max Factor eye Brightening Mascara


Vot nii uhke värk ongi. Ma isegi ei tea mida paluda võitmiseks teha :D Kirjutage nagu ikka mida tahaks võita, aga kuidagi tuusasti näiteks luulevormis või võõrsõnu kasutades, et nigu olgem inteligentsed. 
-Ärajagamine kestab hetkest alates 2 nädalat.
- Jätke kommentaariumisse ka e-mail kuhu võidust teatada
- Oma võitu peab ise pidulikult vastu võtma Dolce Vita Parfümeerias Solarises


Fototõestus: