Portselanistuus

Tahaks midagi kirjutada Barcelona reisist ja neist ADC auhindadest, aga ma olen reaalses elus sedasama seika juba 84 korda jutustanud ja kuidagi ei suuda oma sõrmedest seda välja pressida. Mu instakast saab natuke näha ka mis toimus, link siin külje peal. Ühel aftekal ühes valli baari taolises hispaania kohas otsustas hulk armsaid inimesi et ma olen Nicole Kidman ja mind emmeldi ja pildistati ja tehti jooke välja (mulle isegi ei meeldi see tädi). Muidu ka sain palju erialaseid tutvusi ja olin tubli omastarust, žüriitavad tööd oleksid võinud rohkem üllatada ja on tohutult kahju, et selle reisu tõttu jäi mul minemata nõbukese Mareki pulma :(

Sellegipoolest tuleb eluga edasi minna ja konstateerida, et loominguline duo Madalina Andronic & Claudiu Stefan üllatasid mind siin hiljuti küllaga. Rumeenia rahvakunstist inspireeritud portselan kraed uhh! Kui lihtne ja tuus. Ja projekti nimi on the awesome project, nagu how awesome is that :D http://the-awesome-project.tumblr.com/