Kõik loomad teevad igast asju

Seda tõestan teile nüüd ja praegu.

Igasugu asju on vahepeal juhtunud nagu näiteks avati AKU aka disainikombo Orav-Uku-Kala. Siis Sabinel ja Ansul oli sünnipäev ka. Ja Polhemis käisin väga armsal uute värkide esitlusel, millest osasid näeb siin piltidel näiteks QooQoo stuff Lätist ja Triwa kvaliteet-prillid-kellad. Väga tuusad asjad kõik ja eelduste kohaselt varsti Eestimaal saadaval. Mida aga varsti siin saada pole olen MINAAaaaaa. Sest lendan neljapäeval Barcelonasse ADC*Europe (art directors club) žüriitööd tegema. Wooho! Kõik need uudised tähendavad pmtselt seda, et kõik on hästi. Mida on veel siin fotoreportaaziusest näha on mu uus mõnus testimistavaar DolceVita'st, John Frieda ja Elizabeth Arden mmm <3 Ja siis veel üks asi Polhemist mida ma pole veel jõudnud testida, sest nädalavahetus on olnud hullumeelne, aga tegemist on salapärase uhuhuu mineraaliga blöblöblö Secret Ceres'ilt, google it :D Ja veel leidis aset armsa vanaema Meedi sünnipäev, kelle vanad kingad ma omale rotti panin. Veel midagi - otsustasin ära käkkida oma pikalt kasvatatud juuksed ja teha sellist värvimist ala öööm ma juuri ei puutu ja jätan need vastikult väljakasvanuks, aga muidu olen peast värviline. Seda peale Barca sõitu siis.