TD ja Moshi ja ma

Teadagi lugu, et ma ammu fännanud Moshi tooteid ja omakorda ka vast teada, et olen tihtilugu Tallinn Dollsile kreatiiv-graafiliseks abijõuks. Niisis kõigi nende omaduste kombineerimisel sündis selline uus kehakoorijate ja kehaõlide kollektsioon. Kontsept ja graafika siis Hmmm (aka Karl Saluveer ja Helene Vetik) poolt, au ja ilu Tallinn Dolls&Mari Martin ja sisu Moshi&Kristine Kivi. Weee :)) Müügil hetkel eksklusiivselt ainult Tallinn Dolls-i esinduspoes Pärnus, kuid on kuuldused Siison'i jõudmisest ja kui tead kedagi kes teab kedagi kes soovib olla edasimüüa, andkem Moshile teada info @ moshi.ee +372 559 50463. Igastahes mul on rõvadelt hea meel et see idee teoks sai :D Aitäh ja palju õnne :)))


Ja siis veel selline jutt, et otsakorrale jõudis mu stiilinädal I Like you's. Kogu setti saab näha siit https://www.facebook.com/ilikeyouvintage ja omakorda uut stiilinädalat alustab imeilus Maarja Koovit, kes tavaliselt modellib Foxy Vintagele. Lõpus ka väike lisapilt mu tegelikule minapildile.