tähelepanu tähelepanu sõna ja pildi inimesed

Teadagi on meie reklaami ja disainimaailmas töötamas hulganisti sõnaseadjaid ideemeistreid ehk siis erialanimetuselt copywriter'eid. Teadagi on ka see, et päris tabavat ja lühikest sõnaseadmist teemal brand ja reklaam Eestimaal otseselt õppida ei saa ja mida aeg edasi, seda rohkem juurduvad tekstid tuhande omadussõnaga mis tähendavad kõik sama asja ja disainida selliseid lauseid on praktiliselt võimatu. Nii tulebki Eestisse Ricardo Miranda ja annab oma osava panuse selle probleemi lahendamiseks :) Tegu on siis workshopiga ajavahemikus 21-22 veebruar, mille teemaks - “It’s a brand new world. It demands a brand new writing”. Ja eesmärgiks - To provide a new methodology focused on brands for Estonian advertising, web and design copywriters.


Millega võiks veel tutvuda on Ricardo artikkel teemal Portugal vajab (hädasti) õudusfilme http://clubalice.com/index.php?file=1&id=3054
Branding Rome artikkel http://clubalice.com/index.php?file=1&id=4099 ja selline raamat nagu Brandia central http://onossoportfolio.blogspot.com/2010/01/brandia-central.html


Ja siis veelgi juttu mis ma tema CV'st pidulikult tõlgin - 
Ricardo Miranda alustas karjääri kaitseadvokaadina, kuid peale suure kohtuasja kaotust otsustas teha erialapöörde sellisele suunale, kus tema töö ei paneks süütuid inimesi trellide taha. Mängu tuli reklaam. Niisiis 1993 aastast alates on ta olnud copywriter Leo Burnet'is, Foot Cone Belding'is ja nüüd Brandia Centralis, mis on omakorda pärjatud kui parim brandinguga tegelev agentuur Portugalis. Miranda ise on auhinnatud parima copywriterina Portugalis 2010 ja Portugali Effie'ga. On olnud žüriitamas ADC*E's ja LIA's, õpetab reklaami ja brandingut koolides ning kirjutas reklaamiteemalise bestselleri mis müüs 2.147 koopiat. Lisaks oli ta kaasuautoriks "Fight Gravity" nimelises raamatus. Ja tal on tadadadaa, 4 poega! :)

Vot sellised lood, lisainfo ja registreerumine: www.disainikeskus.ee küsimustele vastab sirli@disainikeskus.ee