bamby forever

UUENDUS: Panin üles enda tehtud 2 leheküljelise pdf joonise. Nii et kui soov on, saab välja printida ja oma põtra kokku panna. Enne peab ka järele uurima kui suured sisselõiked teha vastavalt kapa või papi paksusele. Vaadake siis et te seda kommertseesmärkidel ei kasuta ja muu kopirait blablabla, tegu on vabavaraga ja mina pole seda joonist leiutanud :) http://www.upload.ee/files/2012786/makeadeerhead.pdf.html

Katrina oli feisbukis nagu, et tarvis on leida soodsaid loomapäid ja kuigi ta pidas silmas midagi teistsugust leidsin ma sellise põdrapea mis maksis hullumoodi rahhi ja siis ma mõtlesin et no jauram mul on ju kapat peab selle pea ikka omale ise tegema. Mängu tuli ka Karl kes alati toetamas projekte teemal käkerdame midagi jaburat kokku.

Ja nii vektordasin ma kuidagi kõveralt sellise väikese A4 testika põdrapea, selle järgi määrasin paika parandused ja tugeva Karli lõikenoakäega sai loodud täitsa korralik suuremat sorti hirveke.

Jaaa pühapäeva õhtul toimus sensuaalne magamistoa möll. Voodi sai kollaseks ja seinad retroseks. Lihtsalt oli vaja muuta midagi juba. Kostja aitas ka.

Halleluuja!