oioioioioi kui tuuuuuus

Tükk aega pole leidnud õiget sellist asja, aga nüüd on see aeg läbi. Telekast aga tulevad mädased korterid ja hävinud sõidukid.

http://shop.fleetilya.com/headwear/

Täna tulid mulle ja jalutavale Kostikule vastu kaks tädi kes soovisid et ma õpetaks neile selgeks teekonna Rotermannist Viru väljakuni. Nimelt asus nende hotell kuskil Viimsi spaas ja siis number 1b liinibuss pidi nad sinna viima Viru väljakust. Kaarti tädidel polnud ja käes olid kilekotid. Kuna Kostja polnud veel kakanud siis ei saanud ma nendega päris peatusesse jalutada vaid suundusin murusse. Minu tarkade õpetussõnadele vaatamata ja vaatamata ka sellele et üks tädidest püüdis korrutades meelde jätta "viru keskus viru keskus", suubusid tädid omakorda Viru keskuse asemel otse Rotermanni keskusesse bussi ootama. Mõtlesime Kostjaga et jookseme neile järgi ja suuname ikka uuesti ümber, kuid siis olid nad juba liiga kaugel. Peale seda otsustasin ma ka - las seiklevad, mis mõttes üldse sellised tädid. Ja ega ma tegelikult ei tea kus Viimsi spaa asub ja kuidas sinna saab. Ühesõnaga olen tänase seisuga turistiabi karmavõlglane ja tegin kõike valesti.

Vööd olid ka seal väga vahvad.





Sinna otsa tundus sobilik ka nahast kellake.
That hobo saab ka auhinna parmottliku nimetuse eest. http://thathobo.com/