Anna anna anna ja seigad

Nagu ma vist mingi hetk kirjutasin ma ei mäleta tegelikult kas kirjutasin, aga olime siin suve alguspoole Karliga (Taevale tänu) Cannes võistlemas ja targenemas reklaamifestivalil. Nüüd panime oma võistlustöö üles ka. Kogu ideetamiseks, teostuseks, filmimine, helindus, montaaz ja muud hädad oli 48 tundi, nokia mobiil (jes kaamera eest) ja adobe programmid ja siis meie kaks ka. Kuna isegi Ogilvy Worldwide otsustas seda tööd edasi sheerida (olen rõõmust laes veits) siis miks mitte uustuus, mõtles Helene ja kopipastes siia embed lingi.



Täpsemalt sellest kuidas ja mis, sai mingi aeg tagasi Postimehest ka lugeda (ma ise pole viitsinud üle vaadata võibolla on jutt moondunud ja tundub nagu pada) :P aga selleks et seda tarbida peavad paroolid olema kahjuks http://pluss.postimees.ee/493192/eesti-noored-lovid-voistlesid-cannes-i-reklaamifestivalil/

Nii ja uustuusasid suvepilte ka siis seikadest ja värkidest. Helen on Taiwanist tagasi jessjouappijajajaahurraa, ta läheb küll ära ka uuesti aga ikka, tõi roosad läätsed ja muud põnevat. Prince kontserdil käisin Helsinkis, see oli nii tuus et ma muidugi seal nutsin ja kõik selline. Hiiumaal nüüd relaxisime täitsa mitu päeva. Jaurjaurjaurjaurjaur. Ja Captain America on nüüd Ironman-i kõrval mu tagavara peika. Ja Kergejõustiku Juunioride EM-i chekkasin ka ja oma ninnunännu maskotte seal ja see oli ka täitsa selline võimas värk.