moshi-moshi-moshituus!

Ei no tõesti mida iganes nüüd tuleb ära üks nii tuus give-away et kui ma oleks natukenegi karmast hoolimatum inimene siis osaleks salanimega ise ja võidaks ära kõik.

Twitterisse üks Koosoleku nimeline inimene keda ma isegi ei mäleta miks ma jälgin postitas sellise lingi nagu www.moshi.ee . Seal taga olid peidus sellised kodumaised kosmeetikatooted mida ma juba terve igaviku olen oodanud ja isegi ise vahel samas suunas mõelnud ja mittekunagi ära teinud. Võtsin siis tegijatega ühendust ja ohoo-ohoo, disainid pärinesidki EKA tudengitelt ja üleüldse kogu niiöelda algatus osutus väga siiraks, töökaks ja lahedaks.
Moshi taga on kaks inimest, Kristine ja Marko. Kes teadnud sellest valdkonnast ei rohkem ega vähem, kui keskmine eestlane. Üle poole aasta sai süvenetud ja õpitud (internet, raamatud, foorumid). Äriplaan saigi toetuse töötukassast. Hurra! Siis hakkas pihta reaalne töö. Algul tegi kujundused Marko ise, aga vaatasime, et meil ei ole mingit erilist nišši. Avastasime, et saab taotleda innovatsiooniosakut ja kasutada seda koolidega koostöös. Otsustasime, et kasutame seda võimalust. Uurisime maad ja sõlmisime lepingu Eesti Kunstiakadeemiaga. Kogu au tootedisaini eest saab seega EKA, täpsemalt kolm EKA tudengit, Norman Orro, Sylvia-Johanna Annus ja Ingela Viks. Nendega koostöös valmis kogu Moshi nägu :)

Moshi on 100% looduslik. Moshi on eesti märk. Mulle endale tundub, et Moshi sobib ka isastele. Ja Moshi give-away on kõigi selle postituse kommenteerijate vahel loosimiseks valmis NÜÜD!