tuustegemised

Kust alustada ei tea nii mitu asja peab ütlema nii nii. Igastahes see on nüüd üks ekstreemtähtis jutt, sest kõigil avaneb võimalus abistada vägivalla ohvriks langenud naisi ja nende lapsi
Eesti mood vägivalla vastu on üks tuus projekt mille algatas disainipood.ee ja kaasas erinevad disainerid kaasarvatud minu ümberkehastatuna tallinna nukku. 5 unikaalset kinkekarpi lähevad nüüd müüki ja müügitulu abil toetatakse ennetustööd vägivalla ohvriks langemisel, täpsemalt MTÜ-d Tallinna Naiste Kriisikodu täiendavate psühholoogiliste ja juriidiliste nõustamisvõimaluste loomisel.
Alates 5.maist on "Eesti mood vägivalla vastu" kinkekarbid müügil:
Rahva Raamat Apollo Tallinna Kaubamaja I.L.U Stockmann aianduskeskus Hortes Järve ja Pirita Selver pisut hiljem liitub edasimüüjatega ka Loomekombinaat ja veel mõned toredad kohad. Minu karp on roosas neoontrükis tehtud (fotsi pealt see välja ei paista) ja mõtlesin et lahe oleks karpi kasutada juba ka kaardina ja minu disainile saab soovid peale kirjutada. Ühel pool on TD lipsuke ja teisel moodsates mustrites loomad : ) Stiiliks on TD 2 sünnipäeva teema.

Siiiiiiis veeeel vahepeal toimusid Cosmo iluauhinnad, sealt minifotoreportaaž. Mõnus oli, sõin täiega palju kooki ja just päev enne muretsesin et midagi pole selga panna ja siis ronisin Humanasse ja opladii 5 eurone kleit mu selga hüppas. Mingi kutüür värk batsokkidega ja puha. See oli siis ametlik lõpetus mu meigikatsumustele aga meigist veits veel.

Kollased, rohelised, sinised, mustad, oranzid huuled no tsauuu!
Sain kätte oma kauaoodatud limecrime paki. Väga tuus! Hea katvus, lahedad pakendid, rõõm missugune! Rahhi sinna läks aga väärt ta seda oli.


Siis kui ma sagedamini kirjutaks asjust siis ei peaks sellist maratoni pidama ühes postituses. Aga no kana on kana missateed. Tallinn Dolls peab nüüd kohevarsti oma sünnipäeva. 14 mai nimelt ja KUMU-s. Kõik on oodatud, tuleb mingi suur ürrar 3 erikoelise alakollektsiooniga, visullidega, Heidy Purga muusikavalikuga, Kalle Veesaare fotonäitusega ja noh. Täismäng. Piletikesi saab piletilevist. Selleks puhuks siis ka olen möllanud graafika ja värkidega ja natuke tiisereid ka siia topin! Kui varem ei näe siis näeb seal. Event ka: http://www.facebook.com/event.php?eid=207394482624617


Mahavoki viisil,
Ma töötan töötan töötan
ja tööst ma naeran nutan
kui sellelt reisilt võtan
nii suure rõõmu ma
Siis töötan, aina töötan
mis targemat võiks teha
kui minna, jälle näha
mis leian sellelt suurelt teelt. Shitload on teha :P