Cosmo ilutestid ja mina

Uhuhuuhuhu!
Olen tänaseks läbi proovinud ma ei mäleta täpselt kui palju ilutooteid, aga niivisi 300'ja kanti. Jep. Ja mu nägu ega nahk ega ripsmed ega ka küüned ei kukkunudki otsast ära. Nimelt siis Cosmopolitani ilutestid hakkavad finaali jõudma ja mul on vabad käed välja hõisata, misasjad siis mulle endale kõige rohkem meeldisid. See ei tähenda et nad võidavad, sest otsustajaid on mitmeid ja kõigil erinevad nahatüübid, juuksetüübid ja maitsemeeled :P

Oluline oleks vist teada mingeid parameetreid ka, sest nii ongi et see mis mulle toimib ei pruugi teistele sobida. Olen 25 aastane, mu nahk on väga hele kuid päevitub päris pruuniks. Punne näol pole, väikesed kortsukesed on teel ja nägu pigem kuivab. Juuksed on värvimata naturaalse lokiga. Eelarvamusi ja lemmikbrande pole ja raha ega äraostmist testimise eest ei saanud. Niiet jagan täiesti avameelselt, neid asju mis mulle tõesti sobisid : )

Essie kevad küünelaksid. Väga mulle meeldisid need toonid, ja küüntele jäid nõnda et eriti mitut kihti ei vajanud ja püsisid kuni kaks nädalat täiesti okeilt peal. Vaatamata kratsimistele ja näputööle.

Manhattani matid huulevärvid. Meeldisid eriti seetõttu et oma matlusega jätsid eriti naturaalse mulje. Eriti see roosakas. Justkui oma huuled olekski täpselt nii jumekad ja lopsakad. Ja kuidagi suhteliselt kuiv värv on, et ei rooma hammastele ega midagi sellist.

See on omakorda kohe eriti tuus leiutis. Pealislakk mis paneb laki eriti kiirelt kuivama. Ma olen täpselt selline sahkerdaja, et värvin küüned ära, siis lähen magama ja hommikuks on lina muster küünevärvi sisse pressitud. Et see good to go aitab siis selliseid minusuguseid käkerdajaid.

Healthy burzuaa seerum on mõnus sellepärast, et ta on nagu kattev ja niiöelda temaga pole vaja mingit puudrit ega kreemi näkku panna, samas niisutab ja toidab ja ühtlustab. Muidugi võib see ka platseebo effekt olla, aga mulle igastahes läks nagu soe sai näkku :D Või siis nagu raviv ja kattev jumestuskreem, jes.

Prolipidi mask on väga laheda tootedisainiga, et ei voola välja kuskilt ja ei määri vannituba ära ja ei hakka kuivama. Kuidagi väga lahedalt on tehtud see nupsuke kust maski tuleb ja mask ise niisutab ka väga hästi. Mugav näo pealt maha pesta ka, osad maskid on siuksed et kraabi või küüntega ära, aga see läks lupslups.


Üks soodukas toode sattus ka mu lemmikutesse. Ma tean, et kõik juuksurid ühest suust räägivad et tasub osta ainult kalleid salongitooteid, sest vaid nendes on piisavalt palju neid väljareklaamitud aineid jne. Olen täiesti nõus ja tegelikult ise kasutan ka ühte fäänsimat sarja, aga testi tehes toimis see eksootiliste puuviljade shampoon mul täiega. Lõhnas ka hullult hästi. Lokid hakkasid vohama jne. Ma oletan, et see on sellest et mu juuksed on keemiliselt töötlemata ja neid megaravivaid aineid mulle polegi nii palju vaja.

Jane Iredale Phoenix blablabalablaa. Väga keerulise ja retsi nimega väga superäge lip pumper. Kõigepealt siis tuleb kraapida huuli suhkrupulgaga, ja kuna see ongi pruun suhkur siis on seda väga mõnus ka limpsatada. Ja siis teine pool on heleroosa võilaadne veidi ärritav mõnus huulepulk, mis annab õrna läiget paneb kihelema ja veits paisuma huuled. Hullult ilus pakend.

Fatal Beauty on natuke sarnane selle eelmise jumestuskreemiga, ainult et pigem teeb naha klaarimaks ja ei sisalda marju ja asju. Aga just heledale nahale tegi see väga mõnu. Eriti naturaalne ja hele ja õhuke kiht ja saab niisama sõrmedega peale kanda. Hakkas nagu kohe lemmikuks ja jäi meelde.

See on decleoori isepäevitaja. Ning üks esimene isepäevituja mis ma olen proovinud mis ei tule maha nii et kogu nahk on täpiline. Plus ta ei haise nagu mingi porgandite ja õlide segu, vaid on täiesti tavalise kerge kreemi lõhnaga. Panin seda ainult ühele jalale, et võrrelda nagu kuidas muutub jalg võrreldes teisega, vähehaaval, et ei tekiks plekke, ja väga kena ja naturaalne jäi. Hurra!

Soodne mõnus toode. Mis mind täiega üllatas, et ta oli nagu eriti uuendusliku tekstuuriga. Kui panin käe peale, siis see oli pigem nagu poorjas vaht või kreem, nagu selline vahukoor, väga lahe oli peale kanda ja tundus et lisaks pesemisele tegi niisutust ka. Mõnus lihtne igapäevane pesemisvahend

Couleur Caramelist sai aga üleöö mu lemmikbrand. Leidsin ta juba ka kaupsi naturaalse kosmeetika osakonnast. Hind oli suht krõbe. Aga nende lauvärvide õrn sädelus ja katvus ja pruunikad sädelevad põsepunad, reageerivad valgusega lihtsalt eriti hästi. Samas ei lähe päeva jooksul kortsukeste vahele. Jubemõnus igastahes. Ostsin kohe peale proovimist sõbrannale sünnipäevaks ka ühe põsepuna :D

Naiskad kellele on tekkimas esimesed kortsukesed. HELLOU! Ma olin täielikus kreepsus sellest tootest. Kuna ma hooldan muidu oma nahka suht vähe, siis see oli täielik uudis mulle. Pärastpoole selgus, et tegelikult Sothysel on täitsa fanbase olemas sõbrannade seas. Igastahes igastahes, ta imendus nahka mingi poole sekundiga ja maitea, toimis lihtsalt. Eiold nii et davai raiskasin raha ära ja ootan sada aastat tulemust. Lihtsalt toimiv toode.

Ja sinna otsa siis veel üks Sothyse asi. Mis on koorija. Mulle meeldib koorida väga. Ma tean, et see on põhiviis lisaks niisutamisele kuidas mitte vananeda ja väga iisi viis ka pealekauba. Samas osad koorijad nagu niisama sõidavad mööda nägu ja tegelt ei koori midagi. Selle värgiga ma aga tundsin jälle, töötab.

Pean tõdema ka, et Avon on ennast kokku võtnud ka kataloogi kosmeetikas uue sammu astunud. Väga üllatavaid ja mõnusaid leide oli. Lemmariks jäi nahavõi. Lihtsalt peale vanni määrid kokku ennast ja lõhnad nagu kompvek ja lähed magama ja hommikul lõhnab voodi ka eriti mõnusalt. Ma ei tea tegelikult kas nahk tahab nahavõisid süüa, aga seda konkreetseks ma kasutaks küll veel.

Thann oli jälle leid ja midagi mida ma varem pole üldse mõelnud proovida. Aga antud thann pole niisama mingi thann vaid väga kaval keha scrub. Täpsemalt on see sidruniõli milles koorivaks elemendiks on sool. Lõhnab nii, et võib ka oma meest koorida, mida ma ka tegin. Höhö. Alguses see sool koorib ja ärritab nahka korralikult ja sis hakkab sidruniõli täiega imenduma ja rahustama.

Jaaa lemmiklõhnaks sai Givenchy play. Mulle tegelikult väga ei istu selline ülepingutatud disain, pigem meeldiks kapil hoida ala barokset pudelikest. Aga magusate magusate magusate nooruslike lõhnade sõbrana on see lõhn kui lõhn täiega minu teema.



Ripsmetushidest meeldis vägagi selline Volumizer kahene skeem (sama süsteemiga on ka Haute and Naughty MACilt, aga Volumizer meeldis veeeits rohkem). Eraldab eriti hästi ripsmed ära ja kuidagi väga mugav ka alumisi ripsmeid värvida, mida ma sageli lihtsalt ära määrin või otsustan mitte värvida. Sellel on olemas nagu õhem ots ja paksem ots ja neid kombineerides saab väga OK look tehtud.


Praeguse seisuga tumeda kulmu sõbrana leidsin ka väga lihtsa ja tuusa püsivärvi. See on selline et algul määrid kokku mingi läbipaistva asjaga kulmud, siis heleda aktivisaatoriga, mis siis ise muutub kulmudel tumedaks. Hoiad peal 2 mintsa, pesed ära ja ready to go. Peab lihtsalt korralikult mööda kulmu joont värvima mitte mööda. Püsib ja ei pea iga päev pliiatsit kasutama ja väga lihtne kasutada. Jess!

Nii me siis Kostiku ja Madisega mitte nii ilusana iluteste tegime. Ja neid 18't asja 300-st julgen ma endasugustele soovitada. Päris tüütu oli seda listi teha muide. Samas ma tegelikult tahan ise ka sellelt abi saada kui poodi minek on kosmeetika järgi, muidu läheb meelest mis meeldis jne. Nii et igati kasulik, et sain proovida asju mida poes valides eales testida ei saaks (tuleb tihti osta sisetunde järgi.) Vualla ja aitäh Cosmo : )


ps. Tegelt oli rohkem lemmikuid, aga tegin siia veits rangema valiku. Höhö.