uusaasta blabla kevad võiks tulla nüüd

Läbi on ilus puhkus mille 7mest päevast olin ma nädala palavikus ja köhades ja värisesin teki all ja nüüd saab superpuhanuna tööle naasta. Normal.
Ma veel ei tea kellele sukad loosida, aga nädala sees nüüd loosib ära. Ei osand oodata et niipaljud inimesed viitsiviad vaimukad olla ja nüüd on eriti raske otsus. Bööh.

Aga nii converse kui adidas on hakkand eriti tuusaks ja teinud kevadeks tuusasid susse meestele. Ei oskagi valida kummad on tuusemad aga nii adi värviline tald kui converse kommimustrid on väga nomsid.


Rihanna vaatamata oma nilbetele juustele on vist viimase aja kõige targem staar, kuna kannab trikood. Alati on need keha ja kõhtude ja maiteamisteemad paparatsifotodega ja alati ma mõtlen et miks peavad siis need naised mingeid kolmnurkbikiine kandma, stiilne trikoo ja keegi ei vahi su kõhtu. Ma ise võtaks selle valge kassiga versiooni. We are Handsome on kollektsiooni nimi, Indhra Chagoury ja Jeremy Jules Somers.




Psychic Factory tegi eriti tuusa reisikohvri ka. Kuna ma ruumipuuduse tõttu hoian enivei pooli oma asju reisikohvis, siis see võiks juba selline olla.