sukkpüksi loos ja su-la-la-la

Väga raske oli teha seda loosi, lükkasin muudkui edasi, sest vaimukaid inimesi oli liiga palju ja vaimukust hinnates oleks ma andnud mingi 10 sukka ära, aga ma olen way vaene selleks ja siis suutsin niipalju kokku kerjata et ühe paari asemel annan 3! Need kes saavad saavad selle järgi et lihtsalt selleks et mitte mõelda panin kokku kõige pikemate juttude kirjutajad ja nendest pigistasin silma kinni ja võtsin random nimed. ARINA, DAKIRR ja LIZZY! Saatke mul palun oma täpsed nimed ja aadressid ja pikkus meilile uustuus ät gmail com. Ootan nädala lõpuni ja kui ei reageerita, siis saab keegi teine omale, nii oleks kõige ausam vist.
Ma väga kummardan kõigi ees kes osalesid ja võimalusel hangin millalgi veel mingit head kaupa kui mõni hea firma annab ja teen mõne tuusa loosi.

Vaatasin üle kevad-suve moed. 3 tüüpi jäi silma, Christopher Cane, Poenza Schouler ja Marc by Marc Jacobs. Muide Marc Jacobs pole sama kollektsioon mis Marc by Marc Jacobs, hulga kuivikum on. Mõttetu segadus. Kosmos, kootud sortsid ja säbrulisus on sõber hea.

Vahepeal sain Hele-Mai Alamaa tehtud Anne&Stiili fotod kätte, jaanuari numbrist ehksiis praegusest numbrist kus see veebinaiste teema on. Mis seal salata. Nartsiss-henelius on äärmiselt rahul ja pakub teistelegi vahtida. Kostüüm ja läppar on kõik täitsa enda oma välja arvatud kuldne vöö käel ja kollane pael, ja stilist oli ka väga meeldiv ja nautisin seda fotostamiskogemust väga.

Kõik need suurte nägudega valimisplakatid tekitavad tunde nagu me oleks V for Vendetta filmis ja kohe tuleb maailmalõpp.
Käisin aastahiti gaalal ka, fotojädvustused on aint sellest kuidas me tegime hullunud naeratusi eerikule ofkors. Ma olen vist kui nüüd palavik oli true bloodi ülevaadanud et sellist libahundi lõusta toodan. Aga sellega on nüüd lõpp, kuna uus laav on THE EVENT, see on nagu lost segamini herostega.