1988

Sellest pidi siis saama Vogue esikaas mis jäigi avaldamata.
Raamatust "Vogue Unseen". Korraks tekkis nagu üülülülüü mul on seda raamatut vaja nii põnev on näha mis fotod on välja jäänud ja mõelda, et huvitav miks. Samas. Ma pole enivei näinud enamust Vougidest.
Makefetchhappen on vist blogi kes esimesena avaldas selle pildi.
Igastahes imelik on mõelda, et möödas on pmtselt 23 aastat. Üks asi on et ahah kaheksakümnendad, aga teine asi, et vahepeal sai täis kellegi eluiga.
Või näiteks, et mina olin nõukogude liidu 3 aastane titt ja mul oli arvatavasti kõrvapõletik, kui Naomi kollases spandeksis mööda stuudiot keksis.

Aga mod vintage shop etsys pani välja väga korraliku posu vanakooli prilliraame. Eriti seksuoosod ghost bustersi sekretäritädi prillid ja ka härrasmeestele värke. Miks peaks keegi üldse tahtma kanda random prille, mis mittemingitmoodi isikupära ei rõhuta ega näokujuga ei mängi.
http://www.etsy.com/people/MODvintageshop Hinnad on alates 300 eeki umbes 1000-ni välja ja shipping 70.

Sitased streikijad üritavad ära rikkuda minu ja Karli sõitu Eurobestile Hamburgisse. Huvitav kellel on halvem karma nüüd kas streikijail kes niipaljude inimeste plaanid pekki keeravad või nende ülemustel kes nende palkasid ei tõsta. Ma arvan et mõlemad on suht käkid. Streikijatele pakuks välja, et käige ikka tööl ja streikige lennates, andke inimestele valesid jooke või pange klouni riided selga. Ülemustele ntks soovitaks lasta lennukitel lennata ilma stuardessideta, kellel neid ikka vaja on. Mina elaks väga okeilt selle Hamburgi lennu üle ilma kostümeeritud naeratava tädita.