MARSS UUTE SUKKPYKSTE ESITLUSELE!

TFW on tulemas ja selleks puhuks sain ma hakkama nüüd ka.
Abistades Heidi Mallenet avastasin end tegemas tervet uut eestimaist sukkpükste brändi. Mis tuleb esitlusele kohekohe. Ma nii loodan et esitlus läheb okeilt ja kõik tuleb kena. Its a must. Suva trükib, seekord disainisid mina, Heli Haav, Piret Ilves, Robi Jõeleht, Martin Veisman. 5 erinevat disainikest seega. Poole aasta pärast ootaks jälle värsket verd ning 5 uut inimest võiks kümbki disainida oma paari jalgu.
Projekti nimeks on Besty, nagu bestid eesti asjad, höhöhö.
 4 november, klubis Korter, kell 11 õhtal. 
Seal on pidu ka ja kõik jutud ja Riina Õuna moeshow ka. Anne paneb Besty showd kokku ja Karl teeb visulle ja modellid tulevad ka ühed kõige sellisemad keda väga tahaks näha. Õujes. Event ka. Ja peomussi teeb Heidy Purga. Ootan väga väga uudistajaid ja näeme vaeva.
Paar tiisershmiiserit ka, minu lühikesed jalad ja paks koer eksponeerimas Heli Haava pükse. Logokene ka.



PS. Seekord ei saa ma tõesti kedagi tasuta-listi panna, karmid reeglid ja katkuaeg, niiet palun toetage klubi ja šõu + pidustus peaks end ära tasuma (75.- vist eiolegi nii killer).

__________________________________________________________________________________

Ronin 27 oktoobril ehksiis täna/homme kaasarääkima plakatitest. Tegelikult rohkem vist kuulama sest sinna saab tulema palju paremaid plakatitegijaid, aga kuna plakatid mulle südamelähedased on ja midagi selles vallas olen teinud, siis jes. MÄRZ projektiruumis, keegi võiks veel tulla ; P "tüdrukud ja poisid ja kollid ehk uus tallinna portreeplakat"

Neljapäeval saab olema aga NewYorkeri pressikas, see on ka vist põnev asi. Süüa saab ja puha. Ning ega ehk või kui ka kuna ma sain sealt üks kord soodukad kroomhõbedased bikiinid, siis no peab kontakti hoidma.

Ja siis veel sain kirjutada Ekspressi ühe pisikese pooljutukese ühe naise kohta. Huvitav kelle kohta. Pinge-pinge. Aga ma ei tea kas sellest tohib veel hingatagi, niiet ma pmtselt ei hinganud, natuke köhatasin ehk.