scan-man

Kohevarsti tegelen ma eelmise posti särkide loosimisega, veel saab osaleda ma arvan nädalakese.

Aga tahaks öelda midagi mida õpetajad on eluaeg öelnud auditooriumitele kus olen istund. ÄRGE RONIGE KOHE INTERNETTI, MINGE RAAMATUKOKKU! Ja trololoo teadagilugu et kõik pole kuld mis on skannitud, sest lausa teemantid on alles riiulis ja skannimata. Aka mu järjekordne lemmar pervoblogi vuhiseb korralikest skännidest. Anne küsis mult, et kust nad võtavad neid pilte?? Kust nad neid ikka võtavad, raamatukogust! Siit moraal. http://daldanhopdala.tumblr.com


Tellisin ebayst oma uuele macile roosa hardshelli ja silikoon klaviatuuri coverkäki (läks kokku ala 150 krontsa). Olen oodand seda nüüd 2 nädalat ja kardan iga päev, et selleks ajaks kui tavaar jõuab käkerdan arvuti nii ära et uuest kaitsest pole kasu. Umbes nagu argipäeva kondoomikandmine trussiku asemel. Päeva lause tuligi ära.