iroonituus

Mu imalaimad siiraimad kukupaimad tänud sõidavad nende suunas kes museumis ja pigem bonnis olid lava taga lava sees lava ees emblusees vaimustusees ja särkidees. See on kirjeldamatu milline vaib esinemise ajal õhus ujus, filippo muudkui kilkas mul kõrva et ma olen hull eit, modellid muutusid täpselt nii wannabe agynessideks kui tarvis ja peale esinemist bäkis me lihtsalt kõik olime poolnutu-suukõrvuni meeleolus. Tundub et vist peab sagedamini selliseid asju tegema. Ja nii ongi!

Väike sneakpeak lavataha kuis mudelid ilusa tapeedi taustal enne-lava ullasid, päris fotograafiga sessikas on ka tulekul. Need minu powerseebikad. PUNASILM!

+ P A L V E ?!!!!!
Siin on kõikide luuletustega särgid 12tk, mul avanes võimalus neid juurde toota ning Reede poodi panna ootama oma omanikke, MILLIST TAHAKS KÕIGE ROHKEM? (et ma teaks mida tellida juurde) KÕIGI KOMMENT-VASTANUTE VAHEL LOOSIN ÜHE VÄLJA KA. KES EI SOOVI KOMMENTIDA JA LOOSUDA - VASTAKE LIHTSALT HÄÄLETUSES! Uhuuuuu : ) hinna paneks võimalikult madala, kuna plaanis on mitte rikneda vaid funnida!