uustuustoss


Košmaar. Kevadeni on veel sitaks aega. Aaaga ma ostsin juba uue kevadjope, ma pole täpselt arvutanud, aga kevadjopesid on mul ala 15 võimidagi. Sest noo kevad on ju suvel ja sügisel ka. Peaaegu. Aga mis debor hetkeseisuga on, on see, et ma olen totally mõistnud, et aeg on hankida omale ka ilusad puhtad valged kevadketsid ja naiselikud pump süsimustad kingad. Sobib kõigega, universaalne, retro jne. Aga kuidagi kogu fakin allahindluste lainetekogus supeldes ei suuda ma mittekuidagi kohe miskit leida. Ma nagu leian aga pole isu. Oh gosh. (beibejuttude eripostitus)

Äkki on see hoopis sellest et mul on ostmata voodi ja kui ma kord selle hangin murdub ka riiete hankimise eneselukustus.
Voodi tellin ma ikeast, odavaim saadaval olev sepististega metallist valge voodi (for the kinky living) mis turul leida on, ja samas ka suht ainus omasuguste seas, sest eestist leitud värgid olid ikka way rõvedad ja kallid.

Aga tagasi tossude ja kingade juurde, samajama varitseb ka Madise kohal. Finantsi nagu oleks aga no mida. Muidugi on jäledus ka see, et allahindluste tõttu on enamus suuruseid ära ostetud.
Siinkohal siis minu revjuu eestis enamvähem saadavatest värkidest mis oleks justkui tuusad, aga ei tahaks ju välja näha nagu iga teine koer!
Enivei, probleem on tegelikult sellest, et ma lihtsalt EI suuda üle saada oma adidas sleekide surelikkusest, nad on talvega täitsa ära kulunud, ja need kaks lisamudelit.. neid kuskil müügis pole.
Aga muidu oli veel enamvähem tossusid alles rotermanni adidase poes, niiet run run run.


Ups. Kingadest teinekord siis.
A.. ja mul on täna niipalju öelda.. eriti tuustossude kohapealt. Teeks see kevad nii, et viisakas vanakool on khuulim kui kilekas pubekas.

OLOUUWKW