vanim tuus

Forever eksole veel põhilised egiptuse klemmid teadsid et kõigetuusem värk on see mis läigib kollaselt nagu päikene. Kollaselt läikivatena leidsin ma ka oma jalad eelmise reede fotoshoodil. Ja ofkoors olen ma hetkeseisuga way vaene et minna poodi ja osta omale need närused kilekad kuldsed leggingsid mis arvatavasti maksavad nii 400 krooni. Vaene rikas inimene. Aga selle eest olen ma piisavalt kaval et suuta sisestada googlisse sõna gold ja toita oma silmi asjadega. Enivei kui me kõik matrixisse kolime siis saab oma virtukarakteritele selga ajada midaiganes mida suudad ära häkkida. Okei aitab. Nom-nom-nom!
Rämeägedaks avastuseks sai kuldne sulekas. Hull külmus on õues ju ja ma aina kõnnin mingis hallis tusases mantlis ja ei suuda leiutada mis oleks tuusim asi millesse investeerida. Ja forever. Forever investeeriks just sellise kosmonaudikraega kosmonaudijakki. Aga kus ta siis on?