Lend-toss &


Juba kuu aega on erinevad blogid ja ajakirjad laulnud Jeremy Scotti ja Adidase ühistest beebidest. Hullult kenad beebid ja värki. Ja tundus nimi ka siuke.. Jeremy Scott, et noo ma probably peaks enivei teadma kes ta on ja eiole mõtet googeldada. Päris eiolegi. Tuli välja et ta on toosama klemm kelle agynessi kleidist on mul mu tuusas folderis täiega seivitud ilus pilt ja sellesuguseid on terve kollektsioonitäis. Kusjuures Jeremy saiti läbi tuulates ei meeldinudki mulle eriti muud setid. Nagu ofkoors haiptuus ja okokoko aga see fiitseritud värk on ika nom-nom-nom.
Huvitav kas ta on ka vasakorienteeritud ja mis asju teeks nad Henry Hollandiga. Hühühü.


Täna nägin õues tohutult stiilset noort täkku. Lihtsalt tumehalli paksu lühikese natsivormiliku mantliga, erklillade teksadega, ja muu lihtsalt, kott must kingad mustad ja juuksed.. Blondid. Votnii. Fotokat ei olnud sest seda pole ma veel ostnud. Aga midagi sinnakanti.