uus baby-g

Oioioii.. Mida tahab iga jaapani tüdruk. Mida tahab iga mitte jaapani tüdruk kes tahab seda mida jaapani tüdruk. Iga poiss tahab kulukat tokyoflash kella, aga nuh see eiole just kõige naiselikum valik. Niivisi veidi androgüünsem poiss võib seda tahta aga siiski. Kui sul pole mune, või sul on suht lõbusad munad, peaks ila hakkama jooksma. Nüüd. I give you... (päris annangi mina) Casio : ) Casio? Kas see on see mingi nõukaaegne isa kell raadio või kalkulaator? Ma isegi ei mäleta. Aga Baby-G teemas toimib täiega. Kui raha eiole siukse lõbu jaoks, siis võib alati minna balta turule ja otsida lastekelladest endale midagi taolist. Peaasi on teada mida otsid.


Aga kogu jaapani ilajutt on selleks et tegelikult Baby-G tavaliselt lehelt neid kellasid leida pole, ja kui kunagi saabub mu kontole mingi fantoom-amount-rahasumma ja ma õpin selgeks vastava keele, siis suudan ka seda kella siit tellida http://shop.tfm.co.jp/shop/ Kusjuures nii hull polegi, kella maksumus on 12600 jeeni mis teeb siis meie kroonides 1500.- Juhu!

ps. Inimesed tänaval oma hirmsates talvemantlites on jubedad, ma ise kaasarvatud, jube.