startreklus = tuus!

Nooojah nojah nojah. Ma mingiaeg tagasi sirvisin ringi netis ja leidsin kella kus peal oli vanakooli telefoni ketas millega helistades ütles ta sulle aja. See tundus tuus. Aga midagi oli sealt pudu ja kohe ma mõtlesingi et ilgelt tuus oleks helistada kellaga for riil. Ja hiinast selliseid kellasid ka täitsa saab. 60-90 dollariga plus paarisajakroonine postikulu ehksiis mingi 1000.- kroonine mobiil-fotokaga-ja kõige muuga mis lihtsalt käib su käe otsas ja sa oled forever bond forever anime ja forever fashy & flashy! see pood kust ma leidsin on tradeprice888.
Teine haige leid on Pucca pea kujuline mobiil, okei on kohe näha et see on lihtsalt mingist mikihiire mobiilide tehasest varastatud aluse peale ümbertehtud kujundus, aga mis vahet sellel on, nunnu ja väike on ja kindlasti logisev, aga samas võibolla effekti väärt. Minu praegust ahvivaimustust kohe kindlasti väärt. A samas see pucca oma maksab juba 2000.-, ma ei sagi aru miks mingi koomikspea on kallim kui robot-kell.
Ühel klemmil mul on ka hiinast saadud marlboro paki kujuline mobiil ja veel vist sai väikeste mudelautode kujulisi mobiile. Aga noh, see on nagu wow effekt aga reaalselt viia mobiilid kellade tasandile on kuidagi Wowim ja uuem, või vanem, startrek. Ma räägin oma käega jes!