polka dot püksarid jea!

Milallgi lugesin ma myfashionlifeist sellest kuidas Henry Holland tegi polka dot jeansid Levi's 501s'le. Ja see jäi mind kummitama.. Nagu nii faking lihtne mõte, lihtsalt megalihtne ja näeb nii hea välja ja mul pole ealeski raha et need endale saada, never nagu. Okei millalgi on aga siis on nad totally moest väljas ja midaiganes ma ei taha neid siis ma tahan neid nüüd. Ja nii pidi genereerima oma versiooni sellest, ehksiis hunnik mummu-kleepse kirjatarvete poest, need millega mingi markeeritakse märkmikutes asju, ja siis üks spreivärv ja püksid humanast. Kui saan aega teen ära mitte ainult fotoshopis.
Pildil on Henri püksid ja minu püksid, Ja okei ma tean et ma olen ahv aga jalutades kaubamaia leiab sealt vaid saia, niiet tuleb kasutada aju. Ja siis ka edasiarendus eksole.

_______________________________________________________________________________________________________________