ETSY: HELVETIKA: UUSTUUS: NEWKEWL: VINTAGE

Peale tuhande aastaseid lubadusi ja venitusi tegin ma lõpuksometi ära fotod oma kaua kogutud kaunikesest vintage kraamist mida ma siitsealt maailmast kokku olen kraapinud ja mis kas soengumuutuse, kehakaalu valearvestuse või lihtsalt valeahnuse tõttu ei peaks enam minu kätte jääma. Nii et sõbraliku hinna eest saab nüüd minu Etsyst Wes Andersoni ja Twiggy kleidikesi, jakikesi. Plaanis on Pello abiga ka meestekas tekitada kui huvilisi oleks.

Marilyn tegi modelli mulle, vässu look on muidugi taotuslik ja spetsiaalselt lubasin tal ainult 2 tundi öösel magada, et oleks Kate Mossim. Igastahes voila, teretulemast poodlema, trotsime käkki ilma kauni välimusega.

helvetika.etsy.com
After hundred years of empty promises and pulling my shit together I made it and took enough pictures of my vintage collection that have been waiting to meet new owners for way too long. Thankfully vintage only gets better with time and Twiggy & Wes Anderson looks will never be out of time or style. I was also thinking to take on a men department with a lil help from Pello, if there are men who would be insterested?

Marilyn was my model, the tired look is intentional ofcourse. I only let her sleep 2h that night so the look would become Kate Mossy enough. So lets fight that ugly weather with pretty clothes.

helvetika.etsy.com