HELK GIVEAWAY

UPDATE: FIN TO THE GIVEAWAY:( WINNERS ANNOUNCED: http://uustuus.blogspot.com/2013/10/tallinn-fashion-geek.html

Yoyoyo annan ära HELK ehte! Väga efektiivselt helkivad ehted hoiavad meid pimedal ajal nähtavana. Osalemiseks kirjuta kommentaaridesse: Millist Heli tahaksid endale, vajuta like Helk FB lehel:  facebook.com/helkehe Võitja selgub tuleval nädalal ja kui osalejaid paljupalju annaks ka rohkem Helke :)

Hey Hey it's a HELK giveaway. Reflector brooches from Estonia to keep you safe at the dark times. To take part: Tell me which Helk do you like the best in the comments, like a Helk FB page: facebook.com/helkehe We will have a winner in a week and if loadz of people will take part well give out more Helks :)

Don't forget to add your contact e-mail :P




Helk at: Nu Nordik (Vabaduse väljak 8, Tallinn) Les Petites (Müürivahe 28, Tallinn) Misu (Kaarli pst 7, Tallinn) TALI (Voorimehe 4, Tallinn) Frida ja Lonni (Rüütli 19, Tartu)

•••

Nende valimiste kohapealt olen ma muidugi nördinud, aga väga palju mõjutavad neid tulemusi tainad kes valida said ja ei läinud. Igastahes nendele tallinnlastele kel mõistus kodus või naases nüüd koju, soovitan ma end Tallinnast välja kirjutada, oma maksud mõnele toredale vallale anda ja siis uute valimiste ajaks koos kogu selle vallaga tagasi Tallinna sisse kirjutada ning tõmmata normaalne valitsus käima. Tänan tähelepanu eest.

Ja lisaks kõigile raevukatele Lasnamäe-venelaste vihkajatele: Mina olen kolmandat põlve lasnamäelane ja võib öelda, et venelane, vähemalt sama palju venelane kui Kristina Šmigun või Konstantin Vassiljev. Nii et lihtsalt palun mitte üldistada kogu seda venelaste ja lasnamäe asja, Savipätsil on väga palju eestlastest toetajaid ka, kasvõi minu eesti vanaema. Aga ka minu vene vanaema, kes muide elab hipsterite armastatud Kalamajas. Ei saa pahaks panna inimestele, et nad valivad keda tahavad, pigem saab pahaks panna nendele, kes end valimisteks linna sisse ei kirjuta või ei valigi üldse ja muidugi erakondadele, kes siiamaani pole õppinud, et erinevaid slaavlasi on pool Tallinna täis ja oma kampaania tuleks ka neile suunata.