Helenius HaajaEmmius

Ka mina Helenius.
Ma kuulun nende inimeste hulka, kes ei karda, et H ja Mi tulekuga kukuvad kõik ühtemoodi välja nägema ja arvan, et jumal tänatud, et meil on vaheldus Zarale mille riietelt kukuvad nööbid kiiremini kui Kostja hakkab uksekella peale haukuma. Mulle meeldib mida teeb H&M, on alati meeldinud ja loodan et jääb meeldima. Ja siit tuleb ka tükike kostüümist mida plaanin avamisele selga venitada. Minu täiskasvanuea esimene maxi kleit ja muu ilus sealtsamusest :) H&M Fall 2013.

You too Helenius. Yes, me too. I'ma one of those who's not afraid of H and M coming to Estonia, I don't think that people will look like clones or any shit like that. I'm happy that there's a competition and diversity to Zara and it's buttons falling off faster than my dog starts to bark. I've always liked what H&M is doing and hope to continue to like it. Aaaand here come bits and pieces of my outfit for the opening from the same place :) My first ever grown up girl maxi dress and stuff! H&M Fall 2013.


Muide käisin Rootsis vahepeal, jube tore oli, sain külastatud Fotografiska muuseumi ühes Helmut Newton'i ja Pieter Hugo näitustega.
And in the meanwhile I visited Stockholm. Loadz of fun and awesome Fotografiska exhibitions of Helmut Newton and Pieter Hugo.




Niisama lällasime ka muidugi.
And some randomness too.






Igasugu juttu on veel vaja rääkida, aga kõike korraga ka ei saa.
I have so much more I need to speak about but laterz.