Kostja, this is how I met your father.



Laupäeval sai meil Madisega 5 aastat koosolemist. Ma sain selleks puhuks QooQoo siidist kleidi mis oli mu lemmikkleit sellest kollektsioonist ja tõdesin - kui mees elab suga koos 5 aastat, siis lõppudelõpuks saab ka talle selgeks mida sulle kinkida ja mida mitte. Tahaks öelda, et tunded on meil sama soojad nagu sellel päeval mil tutvusime, kuid ei saa seda öelda, sest kell oli mingi kell 4-5 hommikul ja seega ma ei mäleta mis tunded täpselt olid. Ma olin Von Krahlis ja põdesin oma hukka läinud elu kui õde ütles, et oii tule istu meiega ja istutas mind enda ja Madise vahele ja ise jooksis ära. Veits piinlik oli, aga suu peale mitte kukkunud inimestena vestlesime sellegipoolest. Siis ma läksin vetsu ja see on selline vetsu minek keset pidu, et sa ei eelda et mees jääb sind ukse taha ootama, pigem nagu näeme-kuskil-millalgi-ma-nüüd-pissile. Vetsus oli nagu ikka 3 kabiini VS 100 naist. Ja kui ma välja tulin valvas Madis truuilt vetsu ees. 14 minutit kooselu ja juba nii truu.

On Saturday me and Madis turned 5. I got this beautiful silk QooQoo dress that was my favorite from the collection and gotta give it up - in 5 years a man learns what gifts to give and what not. I'd like to say that I still feel the same way as I did when we met, but we met at 4-5 AM in the morning so I can't tell quite exactly. I was at the Von Krahl bar feeling sorry for myself and my sister came up and asked me to join her table and sat me in the middle of her and Madis and immediately ran off. So it was kinda awkward but as we both are quite talkable, we talked. Then I needed to pee and you know how it is, usually you go to the little girls room and say k-thx-bye-see-you-somewhere-after-sometime and then try to escape home. You don't expect a guy stand there and wait. But as I finished my business in the room of 3 toilets and 100 girls and went out, Madis was patiently waiting for me. Already for the 14 minutes of our relationship he was so freaking loyal.




Iiiik mis imal jutt. Tagasi mitte imalasse ellu kutsun ma üles liituma hop hop hop sellise lehega www.facebook.com/fizzfashion. Fizz Special Edition on uus-ilus-tubli-siider, disainitud nõnda et näitustel-moeshowdel poleks pudelit kole käes hoida, vaid sobiks ikka kaunile inimesele näppu. Lisaks on tegu ERKI Moeshow peasponsoriga ja feisbuki lehel hakkab saama Põhjamaade moodi ja nänni.
Enough of the romantic bullshit. Here I invite you to join this beautiful new page that we made for a beautiful new drink that shall look wonderful in your hand at all sorta fashion events www.facebook.com/fizzfashion. Fizz Special Edition is the main sponsor of ERKI Fashion Show and will keep an eye and give away stuff related to Nordic Fashion in general.