Lauakesed

Ma täitsa unustasin siin ka tänada kõiki kes Pühapäeval käisid Disainimuuseumis mu Marimekko ringkäigul, teid oli nii palju et ma asusin veits pudistama, aga samas oli väga tuus kogemus ja igati flättering vahvatele inimestele oma teadmisi jagada :) Aitäh võõrustajatele ja külastajatele!
Aga nüüd ma siin laoks välja oma nunnude lauakeste pildi-kogumiku. Tublid disainerid on treinud, sulatanud ja renderdanud puhast ilu. Mul endal on kodus nüüd lõpuksometi klassikaline neeru-lauake.

I wanted to thank everybody who took part in my Marimekko talk at the Design Museum, there was so many ears and I got a bit overexcited, but it was so nice to forward stuff that I know forward.
And here goes my image collection of the cutest tables. Wonderful designers have worked their beautiful asses off to create such beauty. I myself am a happy owner of a classical kidney-table.








Ja Karl sai omala päääris tuusa Chewbacca ümbrise ja puust kella, WeWoodist ma muide uustuusatasin kusagil sajand tagasi ja eriti tuus, et nüüd omal klemmil see olemas :))
Karl Got a Chewbacca phonecase and a proper WeWood wristwatch - what a wonderful male.