V

Töölaviini alla maetuna pole ma üldse siia jõudnud ja ma pidin ju ärajagamise loosi ka tegema ja igasti asju. Nüüdsiis kui ma täna leidsin aega Terevisiooni minna lehti lugema, otsustasin, et mul peab ikka aega olema, et veits blogisõpradega sõber olla ka!

Ausa kinnissilmi-scrollin-edasi-tagasi-panen-näpu-peale loosi tulemusena saab oma soovitud Hula Hula ehte Krõõt Tarkmeel! Juhuu! Ärajagamisi on veelgi soolas ;)

Foxy Vintage ja BiiT kolisid naabriteks! Nüüd on minu lemmikkohad ühes kohas Vanalinnas Pikk 9 kolmandal korrusel! Selleks puhuks kohe Valentini päevaks saingi Madiselt Ralph Laureni Foxy koti :D

Ja ma just praegu leidsin et Katariina Aule tegi Kostjast linoollõike, eriti tuus ju!
Buried under a mountain of work I have almost become an unblogger. So Sorry! But as today I took part in Morning Tv-show I told myself - crao if I have time for that I must have time for my blog!

So honestly-eyes-wide-shot-scrolling-up-and-down-put-my-finger-on fortuna chose Krõõt Tarkmeel as a Hula Hula giveaway winner and the girl will get what girl wanted to get! Woohoo!

Foxy Vintage and BiiT opened their doors in the Old Town Pikk str 9 third floor! My two favorite spots in one spot, how superduper is that! And magically I got this Ralph Lauren Foxy bag from my Madis the Valentine :D

Just found this graphical piece of Kostja by Katariina Aule, I love it!