Helkivtuus

Kõik asjad juhtuvad põhjusega. Minuga võttis eile ühendust 3 erinevat inimest, kolmel erineval põhjusel ja kõik need põhjused meeldivad mulle.

Karolin Kuusik pani püsti väga meeldiva show, nii et kõik inimesed lihtsalt käisid armsalt naerulsui ringi peale seda, sest tõesti mittemillegi üle polnud vigiseda. Riided kuskilt ei kiskunud, real-life modellide kasutamine oli megamõte ja disainid on kantavad ja samas disainikad.

Ja tagasi ühe kolmest põhjusest juurde, ma nüüd mitu korda olen pimedatel õhtutel Stokist Rotermannini Kostikuga jalutaud ja mõelnud, et oohhh shitt meil pole ju üldse helkurit ja autod sõidavad nagu väärakad. Samas mulle ei meeldi mitteükski helkur mida ma näinud olen, lihtsalt ei meeldi ja kõik, need joonistustega ja trükitud ja igasugused lihtsalt pole see, rääkimata rippuvatest helkuritest mida ma alati kaotan. AGA nüüd on minuni jõudmas kohe HELK, mis ühendab endas laserlõike tehnoloogiaga tehtud disainprosse ja helkur materjali. See on midagi mida ma def kandma hakkan!
https://www.facebook.com/helkivehe
Stuff happens for a reason indeed. Recently I got contacted by 3 people and I'm in love with all the 3 very different reasons for them to contact me.

Karolin Kuusik's show was just plain awesome. You know in a local design you often see how stuff is not fitting and you can see the messed up stitches - yesterday night it was not about that. I loved this collection and it just made me all ahhhh.

And back to the 1 of the 3 nice reasons. Here is a new'n'cute Estonian brand HELK. And when using your amazing vision skills you can see that these are REFLECTORS. Nice and clean lasercut design jewelry combined with a life saving superpower! As the dark times are already in the house and car drivers will run you off if you don't wear one. I like them cause it's the first time that I see a design-reflector looking neat. Going to get the revoler-hek for myself. 
https://www.facebook.com/helkivehe