ma ei ole laisk ma ei ole laisk

Ma istun lihtsalt kujundusprogrammides nonstop nonstop. Nagu ütleks Andruss - look at the monitor all day then go home and look at the monitor all night. Kuigi mulle tegelikult mingit masohistlikku teed pidi meeldibki niivisi tööd teha, et ühe hooga prõmmutada ja täiega hagu anda hiirele (öeldakse vist hagu, võib olla ei öelda ka).
Igastahes, lisaks tööle vaatasin ma vahepeal Jimi etendust Õhtute kollane tolm ja see on raudpolt üle väga pika aja mu parim teatri-kino-kontsertelamus. Lihtsalt nii hästi virtualiseeritud mõtted ja täiesti omaette mullmaailma loomine ja kõnekus ja ilu korraga. Nagu mittemidagi muud ei eksisteeriks ja sa istud stratosfääris kusagil hiiglase aju sees ja ei tohi hingata ega liigutada, sest muidu kõik plahvatab.

Aga kellel raha on, käige kindlasti Tallinna Moenädalat tarbimas kuniks seda on, ma lähen kindlasti nautlen Antonio ja Baltmani meestemoodi, teistega vaatab kuidas saab-jõuab. Ja juba järgmisel nädalal ootab mind Riga Fashion Week, QooQoo uue kollektsiooni esitlusega ja igasugu hõrgutistega, tahan et mu jalad oleks nii pikad, et ma saaks tänasest päevast otse tulevikku astuda selleks puhuks.

Mis veel.. ja veel on nii, et kuna mul pole aega minna poodi ja osta omale väga moodsad ja meinstriimid kaunistused särgikraele, olen hakanud hommikuti võtma kõrvarõngaid ja neid kraede otsa panema, rottipanek ja ajapuudus sünnitab kreatiivsust.