KMOK

Kõik muusikud on kaabakad on üks äraütlemata ilus film, mis esilinastub Eestis tegelikult 26'ndal, aga mul õnnestus seda näha hoopis varem. Hoopis varem aga ei saanud ma sellest mitteühelegi inimesele teada anda, sest hilissügiseti on tööd nõnda palju, et tunne on nagu Bruce Willisel looperis kui ta ütleb - it fries your brain!
Teadatuntud fakt on see, et uustuus ei laima vaid kiidab ja mulle endale meeldib kino Nõukogude melodraamadest kuni Avengersini välja, seega pole ka ime, et mõnusad kaabakad ikka meeldisid mis seal ikka. Südamlikult panin juba esimese poole tunni filmi auru all olemise ajal oma-pealkirja "Hipsterid on igalpool ühesugused".
Igastahes mina täitsa vaataks veelgi. Ja tahaks teile näidata Andres Lõo kostüümi ja helendavate tulukestega valget kasukat, aga ma ju kinos pilte tegema ei hakanud.
(Muidugi mul oli igast sõpru-tuttavaid filmis ja Jim oli transvestiit ja selline muusika meeldib ka ja Riina Maidret olen üldse näitlejana armastanud tema lavaka tükkidest saati, nii et olin nagu juba ette veits ära ostetud)